Miksi Kenian herätys on saanut alkunsa?

JUMALAN KIRKKAUS ILMESTYI, PARANSI JA VAPAUTTI MONIA NAKURUN PARANTUMIS-HERÄTYSKOKOUKSESSA!

Tässä alla yksi silminnäkijätodistus Kenian väkevästä herätyksestä:

Herra lähetti minut todistajaksi Keniaan todistamaan mitä Herra Kaikkivaltias Jumala tekee näinä lopun aikoina, sitä varten, että ihmiset voisivat tehdä parannuksen, vastaanottaa Kristuksen elämäänsä ja valmistautua Messiaan tulemukseen, joka on lähellä! Tässä artikkelissa kerron teille arvoisat ihmiset tästä Kenian suuresta sielujen sadonkorjuusta ja herätyksestä! Miltä herätys näyttää ja mitä Pyhä Henki tekee täällä.

Tämä herätys on lähtöisin parannuksen teosta ja pyhyydestä sekä Jumalan kunnioituksesta ja nöyrtymisestä ja tämä on Pyhän Hengen työtä. Kenialaiset ovat palanneet takaisin sanaan, Jeesuksen vereen ja ristille ja nyt Kenia saa nauttia tästä Pyhän Hengen vuodatuksesta! Jumalan kirkkauden pilvipatsas on laskeutunut näkyvänä pilvenä kirkkaudessaa näissä herätyskokouksissa ja monien kamerat ovat ikuistaneet kuvia kirkkaudesta. Kun herätys tulee, niin siitä tulee pitää hyvää huolta, sitä tulee arvostaa ja vaalia kuin kalleinta aarretta, jotta Herran siunaus jatkuu eikä katkea. Mesiaan tulemus on todella lähellä ja siksi Herra tekee ihmeellisiä asioita näinä lopun aikoina todistukseksi monille, jota he uskoisivat ja pelastuisivat!

Suuria Kastetapahtumia on ympäri Keniaa ja esimerkiksi kotini vieressä olevassa altaassa kastettiin 2700 ihmistä yhden kuukauden sisällä! Pyhän Hengen voitelu on niin väkevä, että heidät täytyy kantaa altaasta nurmikolle. Ihmiset vapautuvat ja paranevat kasteessa Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimeen! Viime sunnuntaikokouksessa todisti eräs äiti, jonka rintasyöpäkasvain oli hävinnyt kasteen yhteydessä. Olemme olleet pitkillä paastoilla ja rukouksessa päivin ja öin valmistuen Herran kirkkauden eteen tulemiseen.

Tämä valtava herätys on alkanut saarnastuolin uudistumisesta, joka on vaikuttanut koko seurakuntaan ja yhteiskuntaan: täällä herätyksen seurakunnassa, Parannuksen ja Pyhyyden teon Kings Outreach seurakunnassa, johon kuuluu jo yli 10 miljoona kenialaista saarnataan pyhyyttä, vanhurskautta, parannuksen tekoa, Jeesuksen ristiä ja verta. Keskittyen siihen mikä ylhäällä on eli Jumalan valtakuntaan. Täällä valmistaudutaan Messiaan tulemukseen puhtaudessa.

Usko ei ole Keniassa yksityisasia ja Jeesusta ei hävetä. Jopa ministerit ja media puhuvat Jeesuksesta myönteiseen sävyyn. Yksi todistus herätyksen seurakunnan auktoriteetista on tämän vuoden presidentin vaalit. Eli varmaan muistatte mediasta kuinka vuoden 2007 presidentin vaalit täällä Keniassa olivat todella veriset ja tuhansia ihmisiä murhattiin. Sisäiset heimot tappelivat siis keskenään.

Herra on kutsunut palvelijansa profeetta Dr. Owuorin raivaamaan tietä erämaahan Herran pian koittavalle tulemukselle! Herra oli näyttänyt nämä verilöylyt ennalta Profeetta Dr. Owuor näyssä ennen vaaleja ja hän varoitti kenialaisia moneen otteeseen, mutta tuolloin Häntä ei vielä tunnettu täällä niin hyvin ja ihmiset eivät uskoneet häntä ja eivät kääntyneet Herran puoleen eivätkä tehneet parannusta.

Nyt ennen viime kevään uusia vaaleja oli todella kovat jännitteet ympäri Keniaa ja ihmiset olivat peloissaan. Piispat pitivät kokouksen ja kutsuivat Herran palvelijan, profeetta Dr. Owuorin järjestämään parannuksen teon päivän Nairobin stadionilla. Paikalle tulivat pääministeri ja presidenttikandidaatit sekä valtavat määrät ihmisiä ympäri Keniaa kaikista 42 heimosta. Tapahtuma uutisoitiin maanlaajuisesti kansallisessa uutisissa. Ihmisiä oli valtavat määrät ja he tulivat paikalle pari yötä aikaisemmin ylistämään ja paastoamaan Herralle yötä päivää. Itsekin olin tuolla mukana ylistäen yötä päivää välillä torkahtaen nurmikolla. Oli väkevä Herran läsnäolo. Herra oli puhunut profeetta Dr. Owuorille, että hänen tulee julistaa kansallinen parannuksen teon päivän Kenialle tai muuten verilöylyt tulevat uusiutumaan!

Parannuksen teon päivä oli menestys! Presidenttikandidaatit ja pääministeri rukoilivat piirissä käsikädessä ja tekivät parannusta koko kansan kanssa. Ja kaikki vastaanottivat Jeesuksen elämäänsä. Herra puhui, että rauha, siunaus ja sielujen sadonkorjuu on tullut Keniaan ja Kenia on nyt uudesti syntynyt ja uusilta verilöyöyiltä vältyttiin. Kiitos Jumalalle!

Voisimmeko me nähdä tällaista Suomessa? Voisiko Suomen kansa ja johto kokoontua paikalle, vastaanottaa Jeesus elämäänsä? Ylistämään Jumalaa ja tekemään julkista parannusta? Voisiko Suomen media pelätä ja kunnioittaa Jumalaa kuten täällä?

Joelin kirja 3: puhuu lopun ajoista juuri ennen Herran tuloa:

28 Näitten jälkeen minä olen vuodattava Henkeni kaiken lihan päälle, ja teidän poikanne ja tyttärenne ennustavat, vanhuksenne unia uneksuvat, nuorukaisenne näkyjä näkevät.

29 Ja myös palvelijain ja palvelijattarien päälle minä niinä päivinä vuodatan Henkeni.

Tämä Pyhän Hengen vuodatus, jota Kenia kokee nyt on profetoitu Jumalan sanassa. Tämä Pyhän Hengen herätys ja armon aikakausi valmistaa seurakuntaa Karitsan häitä varten. Tämä on se Joelin kirjassa puhuttu jälkimmäinen sade, joka kypsyttää tähkät. Tiedämme että ainoastaan kypsä, valmis, pyhä, vanhurskas Kristuksen morsian pääsee mukaan pyhien ylöstempaukseen. Tämä jälkimmäinen sade on tarvittu valmistamaan seurakunta Messiaan tulemukseen. Ilman pyhyyttä ja vanhurskautta seurakunta ei tule näkemään Jumalan valtakuntaa.

Herätyksen seurakunnalla on lamput täynnä öljyä, eli Pyhää Henkeä. He kulkevat Pyhässä Hengessä ja ovat Pyhän Hengen ohjauksessa, voitelussa ja voimassa. Tätä Pyhän Hengen väkevää vuodatusta ja herätystä on vaikea pukea sanoiksi, mutta se saa todella pysähtymään ja kysymään, että miksi emme näe tällaista Suomessa?

Kun olen jutellut ihmisien kanssa he ovat kertoneet, että tällaista siunausta ei toki ole ollut aina. Herätyskokoukset alkoivat 8 vuotta sitten Keniassa. Tätä ennen Kenian seurakunta oli lähes kokonaan luopumustilassa. Pastorit tekivät bisnestä ja saarnasivat rahasta. Korruptio seurakunnissa oli todella suuri ongelma Keniassa: kylvä siemen ja kerää siunauksesi! Eli anna rahaa, niin Jumala siunaa sinua! Pastorit ja seurakunta elivät myös seksuaalisynnissä. Jopa Kuoroissa oli avioliiton ulkopuolisia suhteita ja abortteja ylistäjien ja pastoreiden kesken.

Pastorit eivät saarnanneet verestä ja rististä. He eivät välittäneet siitä, että Herra on pyhä. Tai ymmärtäneet sitä, että uuden testamentin Jumala on sama kuin vanhan Testamentin Jumala. He eivät välittäneet siitä että, Herralla on nolla toleranssi synnin suhteen. He saarnasivat pehmeää lihalle makeaa evankeliumia, horisontaalista sekulaarimaailmaan sotkettua evankeliumia. Ihmiset saattoivat valita seurakuntansa sen perusteella, että pastori on hauska ja vitsikäs koomikko, joka sai heidät nauramaan ja tuntemaan olonsa niin mukavaksi. Pastorit pelkäsivät puhua synnistä, sillä he pelkäsivät seurakuntajäseniensä juoksevan pois siihen tien toisella puolella olevaan seurakuntaan.

Seurakuntalaisilla oli niin paljon ongelmia synnin kanssa: valehtelua, abortteja, avoliittoja, maailmallisuutta, kateutta, niin moni asia meni Jeesuksen edelle eli toisin sanoen epäjumalan palvelusta, moraalitonta pukeutumista, noituutta, maallistunutta kristillisyyttä, he elivät kuten sekulaarimaalilḿan ihmiset kuunnellen samaa rap ja rok musiikkia, katsoen samoja saippuaoopperoita, pukeutuen samoihin minihameisiin ja niin edelleen. Seurakunnasta puuttui Herran pelko.

Suomessa meillä on fyysisesti kaikki niin hyvin kun vertaan Afrikkaan. Meillä on hienoja rakennuksia, hyviä maanteitä, hienoja autoja, sosiaaliturva, sairaanhoito, ilmainen koulutus, jännittävät harrastusmahdollisuudet ja monet asiat niin hyvin. Mutta olemmeko unohtaneet Jumalan? Onko nämä asiat syrjäyttäneet Jumalan Suomessa? Olemmeko alkaneet palvomaan kesämökkejä, etelän matkoja, videopelejä ja omaisuuttamme Suomessa Jumalan sijaan? Keniassa ihmisillä ei ole useinkaan varaa mennä lääkärille, joten he laittavat kaiken luottamuksensa ja uskonsa Herraan.

Herra lähetti siis 8 vuotta sitten väkevän palvelijansa profeetta Dr Owuorin saarnaamaan parannuksen tekoa ja pyhyyttä ja vanhurskautta, synnistä pois kääntymistä, johon tarvitaan omaa tahtoamme, mutta sen on Pyhän Hengen työtä meissä. Tämä herätys räjähti liikeelle parannuksen teosta ja kasteesta! Hän tuli julistamaan Messiaan tulemuksesta ja että seurakunnan tulee nyt valmistaa loistelias ja puhdas häävate Karitsan häitä varten. (Ilm 19) Ja hänen annettiin pukeutua liinavaatteeseen, hohtavaan ja puhtaaseen: se liina on pyhien vanhurskautus."

Ensin seurakunnan reaktio oli kielteinen. Kristityt olivat tottuneet mukavaan ja helppoon maallistuneeseen kasuaalikristillisyyteen ja eivät halunneet muuttua ja vastaanottaa tätä lihalle kitkerää sanomaa! He eivät halunneet kieltää itseänsä ja ottaa ristiänsä ja alkaa seurata Herraa. He olivat tottuneet haaleaan, mauttomaan ja hajuttomaan maallistuneeseen kristillisyyteen. He eivät osanneet paastota ja häpesivät puhua Jeesuksesta avoimesti. He elivät kuten maailman ihmiset samalla tavalla ja kävivät sunnuntaisin kirkossa. Hyvin laimeaa penseää kristillisyyttä, jota Herra vihaa ja sana sanoo, että Hän oksentaa penseän kristityn suustaan ja joka häpeää Jeesusta ihmisten edessä on Isäkin häpeävä viimeisellä tuomiolla. Samalla tavalla Israelin kansa kapinoi Jumalaa ja hänen tahtoaan vastaan. Ja aina kun Israelin kansa kapinoi, niin Jumala rankaisi heitä. Ihmiset eivät aina halua kuulla totuutta, sillä totuus tekee kipeää..

Kun nöyrrymme ja annamme Herran murtaa meidät ja sydämemme ja avaamme sydämemme totuudelle, niin voimme kokea herätyksen. Seurakunta, jonka silmät avautuivat ja joka ymmärsi parannuksen teon tärkeyden ja nöyrtyi koki herätyksen. Seurakunta ymmärsi kuinka kauas he olivat eksyneet. He nöyrtyivät, vastaanottivat Pyhän Hengen ja tekivät u-käännöksen, kääntyivät pois synnistä ja penseydestä ja tämä on Jumala armoa meille. Sen sijaan että Herra tuhoaisi meidät synnin vuoksi hän armossaan sallii meidän tehdä parannuksen ja palaavan takaisin Herran luokse. Kenialaiset alkoivat pukeutua säkkivaatteisiin polvistuen itkemään Herran puoleen sydämensä pohjasta paastoten ja rukoillen. Kenialaiset kerääntyivät yhteen seurakuntana, yhteisönä, kylänä yhtenä Kristuksen ruumiina yhdessä huutaen Herran puoleen.

Jaakob 4:6-10:

6 Mutta hän antaa sitä suuremman armon. Sentähden sanotaan: "Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille hän antaa armon".

7 Olkaa siis Jumalalle alamaiset; mutta vastustakaa perkelettä, niin se teistä pakenee.

8 Lähestykää Jumalaa, niin hän lähestyy teitä. Puhdistakaa kätenne, te syntiset, ja tehkää sydämenne puhtaiksi, te kaksimieliset.

9 Tuntekaa kurjuutenne ja murehtikaa ja itkekää; naurunne muuttukoon murheeksi ja ilonne suruksi.

10 Nöyrtykää Herran edessä, niin hän teidät korottaa.

 

Nöyrtyminen ja katumus on ainoa tie. Kun herätyksen seurakunta tunnusti syntinsä niin se ei palannut enää takaisin syntiin. He nöyrtyivät huusivat ja itkivät Herran puoleen ja Herra kuuli heidän itkunsa ja vastasi tuoden Pyhän Hengen, parantumisen, vapautumisen ja uudistumisen. Näemmekö me Suomen seurakunnasa nöyryyttä ja rikkoutuneisuutta Herran edessä, todellista katumusta ja parannuksen tekoa, suolaisia krisittyjä, joilla lamppu palaa kirkkaana valoa?

 

2 Aikakirja 7:14:

mutta minun kansani, joka on otettu minun nimiini, nöyrtyy, ja he rukoilevat ja etsivät minun kasvojani ja palajavat pahoilta teiltänsä, niin minä kuulen taivaasta ja annan anteeksi heidän syntinsä ja teen heidän maansa jälleen terveeksi.

Herätyskokoukset alkoivat Keniassa hyvin pienenä. Ensin vain 20 ihmisen ryhmänä. Mutta se seurakunta, joka vastaanotti totuuden kasvoi. Pikkuhiljaa seurakunta jakautui kahteen ryhmään. Toinen seurakunta kulki pyhyyden valtatietä Kristuksessa ja se toinen seurakunta toista tietä. Jopa seurakunnassa meidän tulee opetella kävelemään yksin ja kulkea heidän kanssaan, jotka kävelevät pyhyydessä. Kun totuus tulee seurakuntaan, niin se luo vielä enemmän nälkää totuudelle. Väkevä Pyhän Hengen herätys pyyhkäisi yli seurakunnan ja maan. Tämä oli pyhyyden herätys, joka on kestänyt jo 8 vuotta ja kasvanut kasvamistaan ja kasvaa hurjaa vauhtia edelleen!

Miksi kuulemme aina välillä uutisia, että hei tuolla ja tuolla on herätys, mutta sitten se kuolee muutaman kuukauden päästä ja pastori lankeaa seksuaalisyntiin kaiken päätteeksi? Miksi herätys kuolee yhtäkkiä noin vain? Yksi syy on se, että he eivät suojelleet ja arvostaneet herätystä pyhyydessä.

1. Piet 2: Mutta te olette "valittu suku, kuninkaallinen papisto, pyhä heimo, omaisuuskansa, julistaaksenne sen jaloja tekoja", joka on pimeydestä kutsunut teidät ihmeelliseen valkeuteensa.

→ Jumalan ihmiset ovat kutsuttu siis olemaan pyhä heimo! Kuninkaalliset elävät erottautunutta elämää maailmasta ja näin Herran mielisuosio ja siunaus voi jatkua!

Nyt Kenia nauttii tästä siunatusta herätyksestä. Täällä herätyskokoukset kesävät usein 2-3 päivää ja valtavat massat ihmisiä osallistuvat ympäri maata ja koko maailmaa. Kansainvälisiä vieraita osallistuu useita kymmeniä ympäri maailmaa. Ja iso osa seuraa kokouksia ympäri maailmaa radion ja netin välityksellä. Monta viikkoa aikaisemmin ihmiset alkavat valmistautua näihin kokouksiin paastoamalla ja parannuksen teolla. He ottavat nämä herätyskokoukset tosissaan ja arvostavat niitä. Kun herätyskokous tulee, niin näet massoittain ihmisiä vapautuvan ja paranevan.

    Meillä on lukuisia todistuksia siitä kuinka ihmiset kuuntelevat näitä parantumiskokouksia täältä Jesus is Lord radiosta livenä netin ja radion välityksellä ja vapautuvat sekä paranevat sairasvuoteisiihinsa! Tai ihmiset tulevat rukousliinojen kanssa paikalle ja siunaavat ne kokouksissa ja palaavat kotiin liinan kanssa ja sairaat paranevat! Jumala on itse tullut kansansa keskelle paimentamaan lampaitaan. Jumalan näkyvä kirkkaus Shekinakirkkaus on laskeutunut kokouksiin silmin nähtävinä pilvipatsaina. Aivan kuten Mooseksen aikaan. Kenia on siunattu maa ja lopun ajan historiallinen herätys on alkanut Keniasta.

    Rukoukseni on, että Suomi nöyrtyy ja palaa pyhyyden valtatielle. Messias on tulossa ja meidän tulee valmistautua pyhyydessä ja vanhurskaudessa, Jumalan kunnioituksessa ja Pyhä Henki auttaa meitä tässä. Meidän tulisi nöyrtyä ja itkeä Herran puoleen paastoten ja rukoillen, että hän parantaa maamme, jotta voimme nähdä herätyksen sateet.....

      Tervetuloa uuden vuoden suurparantumiskokoukseen todistamaan omin silmin kaikkea tätä! Suomalaisia on lähdössä ryhmä herätyksen todistajiksi! Herätyskokouksen jälkeen voimme myös osallistua vajaan viikon opetuslapsesukouluun. Kaikki tämä hotellimajoituksia myöten täysin ilmaiseksi. Infoa tästä matkasta myöhemmin Täällä nettisivuilla. Sydämellisesti Tervetuloa!

      Tervetuloa Dr. David Owuorin Suomen konferenssiin lokakuussa Helsinkiin, Tampereelle ja Jyväskylään! Lämpimästi tervetuloa myös itse seuraamaan herätystä Keniaan! Lisää tietoa lähempänä ajankohtaa nettisivuilla! Siunausta sinulle!

      Anna Anttila

      Hakulomake

      Messias On Tulossa

      Profeetta Dr Owuor suomeksi tulkattu (mp3)

      Kirjallisia HERRAN Sanomia