OIKAISU KAIKILLE PAHAN PUHUJILLE JA VÄÄRÄN TODISTUKSEN LEVITTÄJILLE LIITTYEN PROFEETTA DR. OWUORIIN

Netin juorupalstoilla on taas piskuinen, mutta äänekäs joukko pahan puhujia, jotka levittävät väärää tietoa ilman perehtymättä asioihin ja jotkut uskovat näihin valheisiin. Tässä totuudellista tietoa alla liittyen Profeetta Dr. Owuorin Palvelustyöhön.

Tunnen parhaiten Profeetta Dr. Owuorin palvelustyön koko Suomessa, sillä olen ollut mukana vuodesta 2011 saakka ja asunut Keniassa pitkän aikaa ja nähnyt läheltä, miten Palvelustyö toimii. Suomeen on muodostunut pieni, mutta äänekäs kateellinen pahan puhujien joukko, jotka eivät ole ollenkaan perehtyneet asioihin ja levittävät mitä pöyristyttävimpiä valheita ja vääristelevät asioita. Kirjoitan tähän jotain selvennystä asioista.

HERRA on lähettänyt Profeetta Dr. Owuorin seurakuntaan kehottamaan kääntyä pois synnistä, seksuaalisynnistä, homoseksuaalisuudesta, aborteista, noituudesta, menestysteologiasta ja liberaaliteologiasta jne. Hän varoittaa seurakuntaa Matt. 24 sanoin vääristä profeetoista ja valheapostoleista, jotka keräävät rahaa: kylvä siemen ja kerää -ihmeesi opista jne. Kysymys kuuluu: Koska vihollinen olisi lähettänyt jonkun seurakuntaan nuhtelemaan synnistä ja pyytämään seurakuntaa palaamaan takaisin Jumalan pyhyyteen ja vanhurskauteen? Koska vihollinen olisi lähettänyt jonkun seurakuntaan pyytämään tekemään parannuksen synnistä ja palaamaan Jeesuksen Veren ja Ristin evankeliumiin, sillä Jeesus on tulossa?

Usein ihmiset lukevat netin juorupalstoja ja yksi pahimmista paikoista on "kristityn foorumi", jossa täysin sekavia kirjoittava Juhani Aitomaa kertoo täysin tuulesta temmattuja valheita ja vääristelee asioiden todellisuutta. Hänen kirjoituksensa siellä on täyttä valhetta ja mielikuvitustarinoita alusta loppuun saakka, joista hän joutuu eräänä päivänä tekemään tilin Herralle. Surullista on, että jotkut ihmiset uskovat sokeasti netin juorupalstoihin ja pahoihin valheisiin. Juhani Aitomaan eksytysartikkelissa on niin äärimmäisen sairaita tuulesta temmattuja valheita, että en viitsi edes nostaa niitä esiin, niin mielisairaita ne ovat. En tiedä mistä hän on keksinyt moisia. Ei voisi räikeämmin valehdella enää. Netti on täynnä valheita ja perättömiä asioita aivan kaikista saarnaajista myös itse Herrastamme Jeesuksesta, joka oli myös fariseusten pilkan ja vihan ja haukunnan kohteena, kunnes lopulta tuli jopa murhatuksi heidän toimestaan. Juhani Aitomaan toiminnasta on tehty rikosilmoitus törkeänä kunnianloukkauksena. Lisäksi meilläkin olisi kerrottavaa Juhani Aitomaan todella inhottavista seksuaalisynneistä ja ahdisteluista, joista kiertää juttua seurakunnissa. Mutta emme lähde kostamaan pahaa pahalla ja jätämme asian tähän.

Sitten on eräs suomalainen lähettipariskunta Keniassa, jotka tulivat hyvin kateelliseksi, kun oma menestysteologia-seurakunta tyhjeni ihmisistä, kun ihmiset lähtivät ja liittyivät Herätykseen. Heidän bisneksensä ja rahan tulonsa kärsi niin paljon, että alkoivat kateudessaan levittämään täysin perättömiä valheita kirjoitellen aina ristin voitto lehdelle saakka valheita ja mustamaalausta. "Mutta autuaita olette te, kun he valhetellen puhuvat teistä kaikkinaista pahaa..."

Kannattaa siis avata Raamattu ja kuunnella mitä HERRA haluaa puhua meille Profeettansa kautta. Voin sanoa, että ette tule löytämään opetuksista yhtään mitään Raamatun vastaista. Sanomat ovat täyttä Jumalan Sanaa, raitista, puhdasta ja virvoittavaa parannuksenteon sanomaa. Ei enempää voisi olla Jeesuksen evankeliumia ja Veren ja Ristin Sanomaa mitä hän saarnaa. Hän siteeraa koko Raamattua paljon saarnoissaan, sekä Vanhaa- että Uutta Testamenttia, sillä Jumala antoi meille koko Raamatun. (Kuunnelkaa tästä viime vuoden Suomen Konferenssi ja tulette suuresti siunatuiksi: https://www.youtube.com/watch?v=-l1NnJtlSjY&list=PL9YpIStMwGs1rkZiNrRB0ugUnPWCfCbs1). Hän kirkastaa ja saarnaa Jeesusta Kristusta ristiinnaulittuna ja ylösnousseena. Kaikissa kokouksissa hän aina johdattaa pelastusrukouksessa ihmiset vastaanottamaan Jeesuksen Herranaan.

Totuus kuitenkin on, jota kritisoijat eivät voi hyväksyä, että meillä seurakuntana on myös osuus parannuksenteossa. Emme voi elää tietoisessa tarkoituksenmukaisessa synnissä ajatellen kerran pelastettu aina pelastettu. Se olisi halpaa armoa. Seurakunnalla eli meillä on myös oma roolimme kääntyä pois synnistä ja silloin Jeesuksen Veri pesee meidät puhtaaksi. Se on armoa. Emme voi elää homoliitossa ja sanoa menevämme Taivaaseen. Meillä on myös oma roolimme pelastuksemme suhteen. Parannuksenteko on prosessi, jossa Pyhä Henki auttaa meitä. Pelastumme yksin uskosta Jeesukseen, emme omien tekojemme kautta.

Pahan puhujat kritisoivat sitä, että rammat eivät kävele heti täysin normaalisti ja sulavasti tai kuuron korvat, jotka ovat auenneet näyttävät vieläkin epämuodostuneilta tai sokean silmät, jotka ovat avautuneet, eivät näytä täysin normaaleilta silmiltä. Voin kertoa, että nämä parantuneet testataan ja uudelleen testataan moneen kertaan ja maan tunnetut lääkäritiimit ovat siinä mukana. Heidän tilansa kuvataan ja dokumentoidaan tarkkaan ennen ja jälkeen parantumisen. Tuhannet sokeat silmät ja kuurot korvat ovat avautuneet Keniassa hänen Herätyskokouksissaan. Tuhannet rammat ovat kävelleet.

Kuvittele, jos on ollut koko elämänsä täysin rampa ja sitten lähtee ensimmäistä kertaa kävelemään, niin eikö ne olekin niitä vauva-askelia ensin täysin upouusilla jaloilla Herralta? Parantuneita seurataan pitkällä aikavälillä ja toteamme, kuinka kävely paranee paremmaksi ja paremmaksi. Jotkut kävelevät saman tien vahvasti ja hyvin, toiset kävelevät, vaikka se ei ole täydellisen näköistä, mutta miettikääpä mikä helpotus on saada ylipäätään kävellä ensimmäistä kertaa! (Vaikka se ei olisi kriitikoiden ja arvostelijoiden mielestä tarpeeksi kaunista).

Hän julisti parantumisen Nairobin asunnostaan JEESUS ON HERRA -Radion kautta ja yli 600 rampaa nousi kävelemään, yli 340 täysin kuuroa sai kuulonsa, yli 120 täysin sokeaa sai näkönsä. Olin itse mukana Kiitosjuhlassa Herralle tässä kuussa ja olen haastatellut ko. Herran parantamia. Se on valtava siunaus ja helpotus ja kiitoksen aihe nähdä, kuulla ja kävellä! Aidsista parantuneista on tarkat lääkärintodistukset tarkimpia DNA-testejä myöten teetetty monissa sairaaloissa, joten todella lääkärien todistukset löytyvät mustaa valkoisella kaikille epäilijöille. Yhteensä 54 on parantunut Aidsista hänen parantumisjulistuksensa myötä.

On myös aivan toissijaisia asioita, jotka häiritsevät näitä pilkkaajia. Yksi niistä on punainen matto. Voin kertoa, että Keniassa on varsin yleistä laittaa punainen matto seurakunnan kokouksiin. Se on kaunis ja arvokas ja kunnioittava. Esimerkiksi itse kävelen Parannuksenteon ja Pyhyyden palvelustyön seurakuntaan täällä Kenian Nakurussa joka sunnuntai punaista mattoa pitkin aivan siinä missä köyhät kadunkulkijat, lesket, piispat ja pastorit ja kaikki muutkin. Siinä ei ole mitään erikoista täällä Afrikassa laittaa punainen matto kunnioituksen eleenä Herralle.

Netissä leviää kuva, jossa Profeetta Dr. Owuor seisoo limusiinin edessä. Tämä kuva on ulkomaan missiolta. Hän ei ole limusiinia itse mitenkään pyytänyt vaan se oli kutsujaseurakunnan tahto ja ele vastaanottaa hänet maahan. Esimerkiksi Suomen missioillaan häntä on kuljetettu vaatimattomilla autoilla ja hän on majoittautunut vaatimattomiin hotelleihin. Hän maksaa aina itse lentonsa, hotellinsa ja ylläpitonsa eikä kerää kolehtia. Hän ei lennä yksityiskoneilla. Olemme vastaanottaneet hänet Helsinki-Vantaan lentokentältä usemman kerran ja ihan normaaleilla tursitikoneilla lentää omalla kustannuksellaan. Tämä yksitysikonellla lenteleminen on täyttä valhetta, joka joku yritti levittää netissä. Jumala pitää omistaan huolta. Hän saarnaa korruptiota vastaan tiukasti, eikä hyväksy sellaista ollenkaan.

Lisäksi kaikkina näinä vuosina hän ei ole omistanut edes asuntoa Keniassa, vaan on asunut vuokralla eri paikoissa Nairobia. Voin kertoa, että hänen elämäntyylinsä ei ole mitenkään prameaa. Hän on paastoissa paljon ja pitää leskistä, köyhistä ja orvoista hyvää huolta välittäen heistä hyvin paljon. Palvelustyössä on yli 100 Piispaa tällä hetkellä ja he ovat ihan normaaleja työssäkäyviä ihmisiä samalla, jotka tienaavat oman elantonsa. Jotkut lakimiehiä, toiset poliisipäälliköitä ja tohtoreita yliopistoissa jne. Ja heillä on myös Mersuja ja hienoja autoja, joita näkyy kulkueissa. En tiedä mitä pahaa siinä on, jos Jumalan Mies kuljetetaan hienolla autolla kokoukseen? Tätäkään eivät kuitenkaan pilkkaajat voi kestää.

Hänen perustamassaan palvelustyössä on useita miljoonia ihmisiä, yli 100 Piispaa, 20 000 Pastoria ja normaaleissa seurakunnan kokouksissa Pastorit keräävät normaalisti kolehdin. Kuitenkaan rahasta ei saarnata, eikä painosteta. Vaan kolehtikippo kiertää kerran kokouksen aikana ja jokainen voi laittaa siihen Jumalan edessä minkä kokee. Sen jälkeen rukoillaan kolehdin puolesta ja siunataan kaikkia niitäkin, jotka eivät voineet antaa, ihan yhtäläisesti. Siinä on ihan raamatullinen tulonlähde palvelustyölle, johon ei liity mitään hämärää.

Hän ei ole itseään ylentänyt millään tavalla. Isä Jumala itse on hänet kutsunut Profeetakseen valmistamaan tien Herralle (Jes. 40:3, Malakia 3:1, Malakia 4:5 jne.) ja hän on vain uskollinen kutsulleen. Jos ihmiset perehtyisivät asiaan, hänen saarnoihinsa, niin sieltä kuulette hänen aina korottavan Herraa Jeesusta Kristusta aivan kaikessa ja jatkuvasti. Ei hän puhu saarnoissaan itsestään. Hän on hyvin nöyrä. Hän kutsuu itseään Jumalan orjaksi ja palvelijaksi ja sanoi meille Suomessakin, että olisin huolissani, jos minua rakastaisitte, rakastakaa Häntä, joka on minut lähettänyt: Jeesusta Kristusta.

Ja kyllä itse kutsun häntä väkevimmäksi Profeetaksi niiden tapahtumien ja ihmeiden perusteella mitä hänen ympärillään tapahtuu. En ole henkilökohtaisesti koskaan väkevämpään profeettaan törmännyt. Hän on julistanut monissa paikoissa ja käskenyt Taivasta avautumaan ja aurinkoisena kirkkaana päivänä Taivas avautuu ja vuodattaa Sateen. Hän on julistanut parantumisen myrkyllisille kaivoille asunnostaan Nairobissa, ja lukuisien myrkyllisten kaivojen vedet muuttuivat makeaksi hyväksi juomavedeksi ympäri Keniaa ja laboratoriotutkimukset löytyvät. Valtavasti sairaita paranee, valtavasti ihmisiä tulee uskoon muslimeita myöden ja vastaanottaa Jeesuksen. Profetiat tapahtuvat sanatarkasti. Jne. Näimme eri kameroilla taltioituna kuvina ja videoina, kun hän loisti puhdasta valkoista Kirkkautta Helsingin kokouksessa. Jotkut todistivat nähneensä sen kirkastumisen omin silmin.

Turvallisuustoimet ovat myös saaneet pilkkaajat liikkeelle. Voin kertoa, että täällä Keniassa on täysin normaalia, että esim. metallinpaljastamilla tsekataan kaikki ihmiset läpi, jotka tulevat seurakuntiin / kokouksiin. Ja seurakunnissa on aina mukana vartijoita ja turvamiehiä. Se ei ole mitenkään epätavallista. Sen takia myös näissä Herran miljoonakokouksissa näet paljon aseistettuja virkapukuisia turvamiehiä, jotka turvaavat aivan kaikkien ihmisten ja kokouksen turvallisuutta. Keniassa on ollut muslimien terroristi-iskuja tms. Tiedämme maailman tilanteen. Ja kiitos Herralle kaikki on aina mennyt harmonisesti. Jumalan suojelus on aina ollut kokousten yllä. Mitään sen ihmeempää ei asiaan liity.

Myös pilkkaa on saanut aikaiseksi se, että kristityt pesivät ja siivosivat likaisen roskia täynnä olevan kadun juuri kun Herran kokous oli tulossa Nakuruun. En tiedä miksi tällaisestakin asiasta pitää tehdä numero Suomessa. Sillä kadulla käveli kokousvieraat, myös minä kävelin siellä ja paljon kansainvälisiä vieraita, kadunkulkijoita, leskiä ja keitä vaan Jumalan Miehen lisäksi. Se oli mielestäni kunnioittava ele Herralle. Eikö Suomen seurakunnissakin siivota seurakuntatilat ja kaunisteta kukkasin alttarit ennen kokouksia? Keniassa ihmiset kunnioittavat Jumalaa ja Jumalan Palvelijaa. Suomessakin voisimme ottaa oppia tästä.

Keniassa on valtavasti miljoonittain ihmisiä liittynyt mukaan Herätykseen ja jotkut kenialaiset menestysteologi-seurakuntien johtajat ovat hyvin kateellisia, että heidän seurakuntansa ovat tyhjinä, kun ihmiset ovat saaneet tarpeekseen ja lähteneet ja liittyneet Herätykseen. Pastorit ovat kateellisia, kun heidän omissa seurakunnissaan ei Pyhä Henki toimi samalla tavalla. Ja siksi osa on noussut Profeetta Dr. Owuoria vastaan. Ikävä kyllä joukossa on myös joitain suomalaisia kateellisia lähettejä. Tietysti aina löytyy se oma pahan-puhuja joukko, joskus se on pieni, mutta hyvin äänekäs. Ja heidän lausuntonsa perustuvat netin huorupalstojen kirjoituksiin ja kumpuavat täydellisestä tietämättömyydestä ja ennakkoluuloista.

Profeetta Dr. Owuor on kuitenkin yleisesti hyvin arvostettu Keniassa ja monet maan johtajat ovat mukana hänen kokouksissaan ja monet kaupungin johtajat ovat esittäneet hänelle kutsun tulla pitämään kokousta heidän kaupunkiinsa. Vaalien alla vuonna 2014 hän järjesti kansallisen parannuksenteon päivän Keniassa, jonne kaikki presidenttikandidaatit saapuivat paikalle kunnioittaen kutsua. Valtio on lahjoittanut ilmaisia kokouskenttiä Herätyskokouksia varten. Olisiko kaikki ne yli 20 miljoonaa ihmistä väärässä ja tämä piskuinen pahan puhuja-joukko Suomessa oikeassa?

Kysynpähän vaan, että nämä ihmiset, jotka vääristelevät asioita ja puhuvat pahaa ottamatta kunnolla selvää asioista: Missä on teidän Herätyksenne? Missä on se hyvä hedelmä teidän palvelustyössänne? Missä on ne yli 1000 rampaa, jotka ovat lähteneet kävelemään, kun julistatte Jeesuksen Väkevässä nimessä? Täällä Keniassa ihmisiä tulee niin valtavasti uskoon ja he vastaanottavat Jeesuksen muslimeita myöten, että telttoja laajennetaan jatkuvasti ja Herätys kasvaa kasvamistaan. Tämä on Pyhän Hengen hedelmää.

Myös kasteen suhteen kulkee valheita näillä netin juorupalstoilla. Totuus on se, että hän kannattaa Raamatullista upotuskastetta. Kastetilaisuuksia järjestetäänkin ympäri Keniaa, jossa Piispat ja Pastorit kastavat ihmisiä, kun he ovat tehneet parannuksen ja valinneet Jeesuksen elämänsä Herraksi. Tämän jälkeen jokaista kehotetaan vaalimaan pelastustaan, eikä menemään takaisin synnin tielle, sillä nyt he ovat Jumalan lapsia ja heille opetetaan lisää Jumalan valtakunnasta.

Lisäksi pilkkaajia ärsyttää se, että joskus kokouksien alkuun kerromme Profeetta Dr. Owuorin maallisesta tohtorin urasta ennen hänen kutsuaan kansakuntien Profeetaksi. Kerromme, miten hän opiskeli ja loi uraa Israelissa ja Yhdysvalloissa, ja sen jälkeen miten Herra kutsui hänet ja kuinka hän jätti maallisen uransa. Viimeksi kerroimme sen alustuksena vuonna 2015. Emme käyneet sitä läpi viime vuoden kokouksissa. En voi ollenkaan ymmärtää miksi tämäkin ärsyttää niin paljon joitakin?

YouTube on hyvä siitä, että kun laitat sinne profetian niin sinne se jää päivämäärä mukaan leimana. Sen jälkeen kyseistä videota ei voi enää muokata. Mikä on hämmästyttävää, niin Profeetta Dr. Owuorin profetioiden tarkkuus, kuinka ne toteutuvat sanatarkasti ja sitten voimme palata ko. profetiaan ja nähdä ne yksityiskohdat siinä. 90% hänen profetioistaan on jo täyttynyt erittäin sanatarkasti yksityiskohtia myöten ja osa odottaa vielä täyttymistään. Aivan kuten osa Raamatun profetioitakin odottaa vielä omaa aikaansa.

Todella rukoukseni on, että HERRA antaisi Jumalan pelkoa näille asioiden vääristelijöille ja valheellisten juorujen levittelijöille. Vai ettekö tiedä, että jokaisesta sanasta teidät vaaditaan tilille ja silloin seisotte yksin Herran Israelin Jumalan edessä, kun Kirjat avataan. Sosiaaliseen mediaan on niin helppo kirjoitella kaikenlaista nimimerkkien takaa, aivan kuin Herra ei näkisi. Herra kuitenkin näkee kaiken ja eräänä päivänä tulee kysymään: Miksi kirjoitit ja levitit Minun lähettämästäni Palvelijasta tällaista? Toivottavasti nämä pahan valheen levittäjät seuraajineen tekevät parannuksen, sillä aika on lopussa ja MESSIAS tulossa.

"Älkää koskeko minun voideltuihini, älkää tehkö pahaa minun profeetoilleni". (Ps. 105:15)

Siunaten HERRASSAMME JEESUKSESSA KRISTUKSESSA,

Piispa Anna Anttila

 

 

VAKAVA VAROITUS KAIKILLE HERJAAJILLE!

Olemme vastaanottaneet seuraavan ilmoituksen Jeesus on Herra radiossa 21.3.2019. Tämä siis tiedoksi ja varoitukseksi niille suomalaisille, jotka ovat tähän syntiin syyllistyneet:

"HERRA KAIKKIVALTIAS JEHOVA JAHVE viime yönä Sanoi Heille Äänellään, että tämän sukupolven ei tulisi tehdä virhettä. Jos joku on ikinä mustamaalannut Eliaa, HERRAN Peljättävintä Profeettaa internetissä tai muuten, tulee olemaan täysin varmaa, että hän tulee kohtaamaan vakavan ja totisen HERRAN JAHVEN ITSENSÄ RANGAISTUKSEN TUOMION! HERRA Sanoi, se on täysin varmaa, että heidän päivänsä tulee, kun he tulevat kohtaamaan totisen ja vakavimman HERRAN JAHVEN ITSENSÄ RANGAISTUKSEN JA TUOMION!"

Lähde: www.jesusislordradio.info

 

VAKAVA VAROITUS ITSE HERRALTA HÄNEN VÄKEVIMMÄN PROFEETTANSA KAUTTA KAIKILLE HERJAAJILLE 28.3.2019:
 
"HERRA ON OTTANUT SEN TODELLA VAKAVASTI, ETTÄ HE OVAT VOINEET YRITTÄÄ KOSKEA NÄIHIN KAHTEEN IKUISUUDEN PROFEETTAAN. ETTE VOI KOSKEA NÄIHIN KAHTEEN IKUISUUDEN PROFEETTAAN, JA PÄÄSTÄ SISÄLLE IKUISUUTEEN JUMALAN KANSSA! UUDESTAAN, HALUAN VAIN TEHDÄ HYVIN SELVÄKSI TÄSSÄ, ETTÄ ETTE VOI PILKATA NÄITÄ KAHTA IKUISUUDEN PROFEETTAA JA JUMALAA, JA MENNÄ TAIVAAN LOISTELIAAN KIRKKAASEEN VALTAKUNTAAN.

(Lähde: www.jesusislordradio.info)

Kun näette sen massiivisen ihmismeren, joka kokoontui Nairobin Keskuspuiston kokoukseen, ymmärrätte, että nuo mustamaalaajat ovat vain kourallinen ihmisiä ja meitä, jotka rakastamme HERRAA JEESUSTA on miljoonia. 

 

 

Hakulomake

Messias On Tulossa

Profeetta Dr Owuor suomeksi tulkattu (mp3)

Kirjallisia HERRAN Sanomia