Profetia: massiivinen maanjäristys tulossa Yhdysvaltojen länsiosaan

HERRA on puhunut tänä aamuna kanssani todella vakavasta ja suuresta tapahtumasta, joka on tulossa maanpäälle ja kaikki tämä tapahtuu liittyen MESSIAAN tulemukseen. HERRA on puhunut kanssani. ELOHIM HOSEINU, JEHOVA ADONAI, JEHOVA SHALOM, JEHOVA ELION, JEHOVA SEBAOT, JEHOVA EL OLAM, JEHOVA ROHI, EL SHADAI on puhunut kanssani valtavan massiivisesta maanjäristyksestä, joka on tulossa Yhdysvaltoihin. Todella vakavan suuri maanjäristys iskee Yhdysvaltoihin.

Raamattu puhuu hyvin selvästi niistä merkeistä, joita JEESUS KRISTUS itse ennakoi seurakunnalle koskien hänen upeaa paluutaan. Matteus 24:7 Hän sanoo: Sillä kansa nousee kansaa vastaan ja valtakunta valtakuntaa vastaan, ja nälänhätää ja maanjäristyksiä tulee monin paikoin.

HERRA tutkii nyt seurakuntaansa. Juuri äskettäin Hän näytti minulle juhlavaatteensa osoittaen, että Taivaassa kaikki on valmista. Olen nähnyt hääsormukset taivaalla. Ne ovat siellä avoimella taivaalla. JUMALAN KAIKKIVALTIAAN KARITSAN hääjuhlajärjestelyt ovat tulleet päätökseen. Olen nähnyt JUMALAN kultaisen kellon jo vuonna 2007, jolloin kello oli minuuttia vaille keskiyö, joten jokainen voi kuvitella kuinka lyhyt aika on jäljellä. Raamattu sanoo kukaan ei tiedä aikaa eikä hetkeä, joten emme tiedä mitä se tarkalleen tarkoittaa maailman ajassa. Viesti on kuitenkin selvä, että aika on ohi. HERRA on puhunut jatkuvasti MESSIAAN paluusta.

Nyt juuri kun olen lähdössä Yhdysvaltojen läntiselle puoliskolle, niin Herra näytti minulle tämän massiivisen valtavan maanjäristyksen, joka tulee pian Yhdysvaltojen läntiselle puoliskolle. PYHÄN HENGEN persoona tuli eteeni ja puhui kanssani. HERRA tulee ravistelemaan maallisen menestyksen evankeliumia, menestysteologiaa, rahan evankeliumia, seksuaalista moraalittomuutta, vääriä apostoleita ja profeettoja seurakunnassa. HERRA kutsuu Yhdysvaltojen seurakuntaa tekemään parannuksen ja kääntymään pois vääryydestä, homoseksuaalisuudesta maassa ja seurakunnassa. On järkyttävää nähdä kuinka maa on niin syvällä seksuaalisynnissä. Maa, jonka olisi tullut ylistää JUMALAA.

Nyt he ylistävät paholaista, hyväksyvät homoseksuaalisuuden ja moraalittomuuden heidän ylistyksessään. Yhdysvaltojen tulee tehdä parannus ja pastoreiden ja seurakunnan tulee nyt palata alkuperäiseen evankeliumiin, parannuksen ja pyhyyden evankeliumiin, siihen yhteen ja ainoaan evankeliumiin, joka annettiin meille Golgatan ristillä. Parannuksenteon evankeliumiin, pyhyyden evankeliumiin, siihen evankeliumiin, joka sanoo, että naisten ja miesten tulee pukeutua pyhästi seurakunnassa. Siihen evankeliumiin, joka erottaa seurakunnan maailmasta olemaan valona kansan keskellä.

Myös seurakunta Keniassa, Australiassa, Euroopassa, Aasiassa, etelä- keski- ja pohjois – Amerikassa, saarilla, Kiinassa ja Venäjällä... kaikkien näiden maiden seurakunnat tulee olla myös herkkiä. Heidän täytyy ymmärtää, että jos heillä on sama synti seurakunnassa, niin silloin he eivät ole vanhurskaita HERRASSA. JUMALA sanoo, että MESSIAS on tulossa. Valmistakaa HERRALLE tie.

Tämä valtavan suuri maanjäristys tulee tapahtumaan hyvin hyvin pian. Ja kun tämä tapahtuu, niin he tulevat tietämään, että totisesti HERRA on puhunut. Shalom Shalom.

(Tiivistelmä profetiasta. Dr. Owuor 8.9.2013)

 

Alkuperäinen profetia:

http://www.youtube.com/watch?v=ovW-cD90D4Q&feature=youtu.be

 

Hakulomake

Messias On Tulossa

Profeetta Dr Owuor suomeksi tulkattu (mp3)

Kirjallisia HERRAN Sanomia